"Krasa letu".
Pred možnosťou upozorniť ostatných návštevníkov na fotografiu je potrebné prihlásiť sa použitím Vášho prihlasovacieho mena a hesla. |
Nasledujúce fotografie
Diskusia k fotografii
alaskan pokročilý 1.12.2006 09:33
Diky za pochvalu, tez diky za hodne komentaru u fotek na mem webiku.Ivan.
Slovinec 1.12.2006 14:11
Ivane, velmi rad.
Az vcera som si uvedomil, ze som Ti, nedaval ziadne ohodnotenia vo hviezdickach. Ono stalo sa to tym, ze prva moznost bola nebodovat, takze som nebodoval. Az vcera som to konecne stlacil a vidim, ze su tam ine moznosti, tak ma to tak mrzelo a potom, ked som to chcel napravit, zistil som, ze je to uz zakodovane a viac ma to nepusti na stranku. Uz sa tesim na dalsie fotografie, z toho mnozstva, co mas vo svojom archive.
Inac, ako dlho cakas na uverejnenie Tvojich fotografii na webe, Na Huby, pretoze ja som pred dvomi dnami kupil "CANON EOS XT DIGITAL REBEL, 28-80mm SIGMA LENS,
300mm SIGMA, takze som urobil par zaberov, resp. moj syn Ryan ma vyfotil a tak teraz cakam, kedy to vyjde na stranky.
Planujem velmi skoro, ked sa mi moj stav vylepsi, vyjst na blizky kopcek a urobit zasnezeny Mt. Hood. Momentalne je zasypany cerstvym snehom a vyzera velmi skvostne.
Je to fantazia, ked po takmer 50 rokoch ( 1957 ), ked ma moj brat pustil na jeho slavny bakelitovy "PIONIER" za 30 korun vtedy a budem moct fotit digitalnym fotoaparatom a nebudem musiet kupovat filmy, alebo behat do Walgreenu, a obavat sa, ci to vyjde alebo nie. Naviac, the particles of hair, which they( the operators of the developing machine)always leave on the negatives, and naturally that reflects on the final product, the pictures. I think, you've seen the unprofessional handling of the films, not using gloves, and then you could see all fingerprints on them, so you can easily trace them to the guilty party, the criminals. I know, I'm joking with this part of my commentatory, but it's very sad and true.
So, just keep doing what you're doing the best, and that means get as many wonderful fractions of the life and catch the moments that are always unforgettable!!!
alaskan pokročilý 1.12.2006 20:21
Johne,s tim ze jsi nehodnotil fotky na mem webiku si vubec nedelej vycitky svedomi protoze to hodnoceni je vlastne k nicemu.Co ma pro mne cenu je i kratky komentar z ktereho poznam zda jsem uspesne predal sve videni divakovi.To je jedine o co mi jde.Vsichni ostatni navstevnici meho webiku nenechali dohromady tolik komentaru co Ty, cili DIKY! Gratuluji k nakupu XT,typicka reakce fotografu co prejdou na digital je ze maji spise negativni pocity a jsou frustrovani novym procesem.Nenech se odradit, brzy si zvyknes.Pokud Ti budu moci nejak poradit tak milerad.Sice jsem byval velky odpurce digitalni fotografie a rikal jsem "NIKDY"...ale ted kupuji jiz ctvrty digital (dva jsem utahal k smrti) a nemohu si digitalni fotografii vynachvalit.Trefil jsi hrebicek na hlavicku kdyz jsi poznamenal ze je na ni nejlepsi to ze se tim zabrani ruznym nicemum ve fotolaboratorich mrvit fotografie a nicit negativy.Co se tyce toho jak dlouho trva nez se fotka objevi na "Na huby" tak to je ruzne, nekdy relativne okamzite, jindy treba tyden.Nektera fotka se nemusi objevit nikdy kvuli "nevhodnosti" (coz se mi stalo nedavno).Opet dekuji za to "vela" komentaru a tez za objevenou chybu v titulku galerie. Ivan.
Tchert atlasár 1.12.2006 21:22
Ivane, Tvoj webík som ešte nestihol pozrieť. Nestihol som si ešte ani vybaviť insurance, čo ma pred 13 mesiacmi jeden maník zozadu nabúral. Vraj ma vôbec nevidel a netušil, že som tam...hehe. Ak mám čo len jeden voľný deň, tak idem do lesa. Musím načerpať energiu a dobiť si baterky, aby ma netrafil šľak. Ale pozriem si ho, to Ti sľubujem a nenechám ne Tebe ani nitku suchú...hehehe.
Čo sa týka komentárov. Ja si oveľa viac vážim střízlivý komentár od niekoho, kto vie fotiť, ako oslavné ódy od niekoho, čo fotiť nevie. A na bodoch mi trt mačací záleží, veď vieš.....
Čo sa týka nevhodnosti Tebou zaslanej a neuverejnenej fotografie, neviem si predstaviť vo co go, pretože sa tu zaraďujú fotografie (od rôznych autorov), ktoré by som ja nikdy neschválil, ani keby sa ma dotyčný snažil podplatiť rodinným domom ne Bertramce....
Takisto som vyrastal ako klasik a digitálnu fotografiu som spočiatku (ja blbec) odmietal ako nástroj diabla, ako podvod (ktorým aj je), ako nečistú hru.....
Potom som si uvedomil, že s naskenovanou fotkou si tiež môžeš pohrávať v editore podľa ľubovôle a meniť a prispôsobovať a (prípadne aj) podvádzať.....Otvorili sa mi oči a stal som sa tiež jedným z digi fotografov. Svoje rozhodnutie môžem retrospektívne hodnotiť ako opodstatnené, ba dokonca opozdené.....
:-o)) Laco
alaskan pokročilý 2.12.2006 09:22
Na te "nevhodne" fotce byla basicka s 6ti lahvemi Pilsner Urquell pred vchodem do indianskeho kmenoveho domu (ktery zdobi indiansky motiv medveda) a nazev byl tusim "Turiste (nebo cesi?) na Aljasce".Tu fotku osobne povazuji za technicky dobrou, vtipnou a zajimavou, jinak bych ji sem neposilal.Nicmene respektuji nazor toho kdo ji vyradil (i kdyz nerozumim) a musim dodat ze mi to bylo ferove oznameno majlikem.Jinak vidim ze tvuj a muj pristup k digitalni fotografii byl naprosto stejny a oba jsme udelali poradny kotrmelec zmoudrenim.))) Lepe pozde nez nikdy...)))Ivan.
Tchert atlasár 3.12.2006 23:09
Ideálne je mať stabilizovaný chip. Potom je jedno akým objektívom sa fotí.....a menšia clona...a vyššie ISO....a EV do mínusu skracujú čas potrebný k expozícii....
alaskan pokročilý 4.12.2006 09:16
Jasne ze vestavena stabilizace ve fotaku funguje se vsemi objektivy ale presto nesouhlasim )))) s tvrzenim ze "potom je jedno jakym objektivem se foti".Jedno to zcela neni, i se stabilizaci jsou sirokace daleko mene nachylne na maznuti nez teleobjektivy.Ivan.
Tchert atlasár 4.12.2006 10:28
Sure. Všetko na všetkom závisí. Chcel som len povedať, že je možné kúpiť objektívy bez stabilizácie, ak má foťák stabilizovaný chip. Dlhé ohnisko je vždy náchylnejšie k máznutí ako široký objektív. Vidno to výborne aj na ďalekohľadoch. V binoculare s parametrami 7x50 sa obraz takmer nechveje, kdežto s parametrami 20x60 je z ruky takmer nepoužiteľný a treba použiť statív. Vtedy sa ale zasa chveje hlava, takže je to tak či tak o ničom... :-o))) Neslobodno ani zabudnúť na svetelnosť ďalekohľadu, čo je pri 7x50 číslo 50! a pri 20x60 je to číslo 9! A to je už sakramentský rozdiel. Ale to som odbočil od témy....
Bye
Laco
alaskan pokročilý 4.12.2006 20:33
Digitalnich jednookych zrcadlovek (DSLR) s vestavenou stabilizaci je velmi malo.To byl asi jeden z hlavnich duvodu proc si casopis Popular Photography vybral jako fotak roku Sony Alpha 100 coz mne velice prekvapilo.Alpha 100 (v Evrope mozna jine oznaceni) ma udajne mimo jine problemy se sumem atd. Z toho co pises o dalekohledech usuzuji ze se Ti asi jeste nedostal do ruky opticky stabilizovany dalekohled, to je opravdu parada.Ivan.
Slovinec 3.12.2006 10:20
Ivane, tak som ho ten fotak aj vcera skusil a uz vidim aj vyhody. Mozem nafotit aj 350 kusov a nemusim sa triast, ci to vyjde alebo nevyjde. Je to zkratka velka zabava s neobmedzenymi moznostami. Pri prvej fotografii uvadzam, ze den bol slnecny ale velmi veterny, s narazovym vetrom o sile vyse 60km/hod. Velkou vyhodou je, ze ten Nature Park je 50m z mojho baraku a naviac my byvame na upati. Stojan sa vobec nedalo pouzivat, takze som to vsetko robil "z ruky". Prakticky, ja to robim celu tu dobu, co fotim.
To vies, Ivane, ze potrebujem vela veci vysvetlit, pretoze predsa je to len velky krok a tak clovek aj rovnovahu, lahko strati.
Este raz Ti, musim povedat, ze tieto nove dve fotografie su fantasticke nielen svojim obsahom ale co sa za nou skryva je predsa len nieco nedosiahnutelne pre vela hriesnikov pozemskych. Keby Laco, mohol, hned by tam bol, pretoze on je spravny zalesak a priroda ho vzdy vzkriesi. Tak aj pre Teba Laco, Ahoj, or Hello!!!
Tchert atlasár 3.12.2006 10:59
Dear John, je len niekoľko dôležitých zásad a veľa podružných. Treba si uvedomiť, akým časom bude fotka exponovaná pri konkrétnej nastavenej clone (diere - aperture). Vhodnosť času sa odvíja od typu použitého objektívu a použitej ohniskovej vzdialenosti. Ak máš zazoomované na 300mm ohnisko (pri ekvivalente kinofilmovej zrkadlovky), tak treba čas čím kratší. Závisí od fyzických daností fotografujúceho a poveternostných podmienok. Niekomu sa chvejú ruky viac, inému menej. Niekto má z dôvodu rozmerov ruky lepší úchop fotoaparátu ako iný. Ľavá ruka má byť zospodu!!! pod objektívom s palcom smerujúcim doľava, čiže objektív má ležať v dlani. Pri exponovaní treba zadržať dych. Aj tak sa pohyb srdca na foťák prenesie....spúšť treba dotlačiť vždy jemne, nikdy nie naraz a prudko...tým príde k strhnutiu (pri výstrele je to tak isto).
Ďalej sa treba naučiť používať ISO a EV, čiže kompenzáciu expozície. Sú to nesmierne dôležité funkcie. Ešte treba zistiť, aké vyváženie farieb a v akých sveteľných podmienkach si Tvoj foťák vyžaduje. Nie vždy je slnečné svetlo rovnakej farby. Čo vyhovovalo dopoludnia, nemusí vyhovovať popoludní. Preto WB, white balance je takisto dôležitá funkcia. A ja odporúčam používať statív vždy, ak je to reálne...(na letiaceho vtáka asi nie...). Namiesto tripodu je niekedy vhodnejší monopod s vhodnou hlavou. Používajú ho v hojnej miere aj dokumentárni fotografi, napr. pri tlačovkách potentátov....
Takže...držím Ti palce. Foť stále a veľa. A hlavne sa treba naučiť pracovať v grafickom editore. To je polovica úspechu kvalitnej fotky.
Laco
alaskan pokročilý 3.12.2006 20:55
Ja bych si dovolil dodat to ze nevim zda mas opticky stabilizovane objektivy ktere situaci pri foceni z ruky trochu usnadni.Zalezi i na tom z jakeho stanoviste fotograf foti.I kdyz se ti treba netresou ruce a jsi ve clunu ktery se houpa tak je vse zhorseno,ze.Na pevne zemi se razi zakladni pravidlo a to ze by cas uzaverky nemel byt pomalejsi nez ohniskova vzdalenost objektivu nastavena v momente foceni.Tedy pri nastaveni 300mm by nemel byt cas uzaverky pomalejsi nez 1/250 sek., lepe radeji 1/500 ci nejaky mezicas mezi temito dvemi.Co se stativu tyce tak (alespon pro mne) je vetsinou velmi nevhodne ho sebou tahat.Prijde vhod hlavne v noci ale i tak jsem udelal hodne ostrych fotek tak ze jsem fotak polozil na kamen, zabradli, lavicku a pod. a fotil samosousti.Pokud svetelne podminky nedovoluji vyse uvedene pravidlo mm=cas uzaverky ale je stale sance tak je dobre se o neco poradne oprit.Fotak stabilizovat na necem pevnem ci pouzit lokty jako stativ.A fotit samospousti.Teleobjektivy jsou na maznuti mnohem citlivejsi nez sirokouhle objektivy.Ivan.
jaros 3.12.2006 10:20
Super, už idem na štrkovisko.Aj ja chcem takú fotku.Ak nebudú pozovať tak ich postrielam!!!!!!!!!!
Slovinec 4.12.2006 03:15
Hey, Gentlemen, ste velmi obaja mudri, tak ako Ty, Laco, tak aj Ty, Ivane.
Fakty su fakty.Takze, co som z dnesnej sukromnej lekcie porozumel,
nepouzivat automatiku ale regulovat si clonu a rychlost.
Ja som to len stlacal ako divy, takze tie vysledky su aj take.
Obdivujem Vas, borcov - umelcov, takze vsetko beriem ako dobru radu
a nie negativnu kritiku. Tu, nejde o to kto je mudrejsi ale o to,
kto, je schopny toho druheho dostat z toho
uzamknuteho okolia, vazenia!
Clovek to robi aj pre svoje potesenie a ako sa hovori,
"Nekdo ma rad vdolky, nekdo zase holky",
kazdy je v zavere uspokojeny i z tych vdolkov.
Inac lekvarove su fantasticke, a naviac posypane praskovym cukrom...
Thank you Vam, chlapi za Vasu pomoc,
teraz si to musim uz len vsetko nejako zapamatat.
alaskan pokročilý 4.12.2006 09:10
Johne, automatiku (at uz "P" a nebo "AUTO",pripadne "AV" a "TV") nezavrhuji a mozna Te prekvapim tim ze manualne prakticky nikdy nefotim.Co je hlavne potreba si uvedomit je to ze i ten nejlepsi fotak je sice genialni masinka ale zaroven uplny idiot.Je na fotografovi aby fotaku interpretoval scenu a prinutil ho udelat fotku dle predstavy fotografa a ne dle toho co do nej nekdo ve fabrice naprogramoval a nebo jak fotak scenu vidi expozicne.U vetsiny digitalu funguje nejlepe slabe podexponovat fotky o 1/3 clony a nebo exponovat pro "high lights" (s bodovym merenim expozice).Je to stejne jako pri foceni na diapositivy.Souhlasim s Lacem ze je tez dulezita uprava v PC ale vidim to tak ze je nejlepsi dostat z fotaku maximum a v PC jen lehce doladit, ne se snazit vykouzlit v PC z fotky typu "hnuj" neco spickoveho.Good luck, Ivan.
Tchert atlasár 4.12.2006 10:10
Súhlasím. Treba z foťáka vyžmýkať maximum a v editore len jemne upraviť.
Ja som naopak vždy fotil manuálne, resp. polomanuálne a fotím tak i teraz. Nikdy! Prisahám!...nefotím na automatiku. Nebavilo by ma to, hoci výsledky by boli možno porovnateľné. Chcem sám! Potom si môžem nadávať, ale nebudem nadávať nevinnému foťáku, no nie?
V každom prípade kontrolujem priamo na mieste činu, čo som nafotil. Nenechávam si to na doma a keď idem z lesa, vždy viem, aké fotky si so sebou nesiem. Takže doma sa neodohráva žiadne nemilé prekvapenie, až na malé výnimky, kedy som už mal zbalené okuliare a nechcelo sa mi dávať dole ťažký batoh, aby som sa na 100% uistil, že tá hĺbka ostrosti je naozaj taká, akú potrebujem....
A jednoznačne je pravdou, že je lepšie podexponovať (tmavšia fotka), ako preexponovať (svetlejšia fotka). Tmavá sa dá zosvetliť jedným šmahom, kdežto pri prepálenej fotke je úprava veľmi problematická, často nemožná. Ak je plocha prepálená, treba ju vyslovene domaľovať, inak vyzerá ako label....
alaskan pokročilý 4.12.2006 20:24
Laco, dobre,pokud si chces hrat s manualni operaci fotaku a MAS NA TO CAS tak Ti to rozhodne neupiram.Bezesporna vyhoda automatiky je ze je to rychlejsi, ja fotim vetsinou neco co se pohybuje a casto mam na fotku pouze zlomek vteriny.Nepatrne zavahas a t.zv. "photo op" je v haji, lepe receno v mem pripade v destnem pralese.)))) Kdyz dotahnu Tvoji logiku ("chcem sam") do extremu tak si Te predstavuji ze namisto automaticke pracky pouzivas necky s valchou...)))))) Tez foceni z rychle jedouciho tryskoveho clunu ktery neustale meni smer jizdy a svetelne podminky silne kolisaji chce sve.Co pouzivam skoro u kazde fotky je expozicni kompenzace a elektronicky hledacek povazuji za naprosto nezbytny protoze okamzite vidim jak fotka vysla.Je jasne ze kdyz fotis houbu tak ta ti neutece.Jaky fotak/y pouzivas? Predpokladam ze mas nejaky DSLR s optickym hledackem. Souhlasim ze prepaly,t.zv. "blown highlights" je neco cemu by se mel kazdy vyhybat i kdyz existuji programy kde se daji stiny a svetla upravit do jiste miry nezavisle na sobe. Ivan.
Slovinec 5.12.2006 05:57
Ivane, nakolko si limitovany, pretoze necestujes po strankach,
hlavne nie po mojej, mozno to uz vies, mozno nie,
dnes som vymenil moju 350 za 400 Xti, takze to teraz vsetko,
znovu naprogramujem do pocitaca, aby to spolahlivo pracovalo.
Ja som tiez poslednych 20 rokov pouzival vylucne automatiku.
Vtedy som mal Asahi Pentax. Mam ale jednu otazku, co sa tyka
ostrosti zaberu, pretoze pocujem rozne nazory. Zamerat sa na clonu,
a podla toho prisposobit aj cas adekvatny podmienkam.
Ivane, ja som sa snazil dat na stranky, ine kombinacie s Mt. Hoodom,
lenze to nepreslo. Naviac mi zmatkuje moj system v zasielani fotografii.
Skratka, posielam si to vsetko sebe, i ked to posielam niekomu inemu.
Dalsi problem mam aj so zasielanim z inej adresy,
tam to ale nechce fungovat a vzdy ma to hodi na MSN system.
Chcem co najviac informacii, z kazdej strany, pretoze kazdy ma
mimoriadne skusenosti, ktore by som mohol bezbolestne pouzit.
Ivane, dakujem Ti, velmi pekne, za pomoc, ktoru mi vzdy ochotne
poskytujes.
alaskan pokročilý 5.12.2006 08:48
Johne,nejsem si zcela jist zda chapu Tvoji otazku na tema clona/cas/ostrost zaberu.Vse zavisi na situaci a co chces docilit.Kdyz chces mit co nejvetsi hloubku ostrosti tak ovsem chces co nejvyssi clonu, nastavis bud manualne, nebo v rezimu AV.Taky se da zvednout citlivost ISO a tim se vetsinou nastavi i vyssi clona automaticky, zalezi jak je to u toho ci onoho fotaku naprogramovane.U fotografovani jde casto o kompromis, kdyz nekde neco ziskas tak obvykle jinde neco ztratis.Zadny objektiv nema stejnou ostrost v celem rozsahu clon, tedy pri zvoleni minimalni ci maximalni clony vzdy dojde k urcite ztrate ostrosti.Vsechny objektivy jsou delany tak aby mely nejvetsi ostrost uprostred rozsahu clon, u jednookych zrdcadlovek dejme tomu okolo F5.6,F8,F11, zalezi na objektivu.Rychlost uzaverky...jak jsem jiz uvedl jinde tak kdyz mas pevnou pudu pod nohama tak chces aby rychlost uzaverky nebyla pomalejsi nez ohniskove nastaveni objektivu v momente foceni.Tedy pokud nechces schvalne maznout pozadi tim ze volis pomalejsi rychlost a sledujes pohybujici se objekt fotakem,ze.Zalezi taky zda je pohyb objektu ci ne, nezalezi ani tak moc na rychlosti jako na tom kterym smerem se objekt pohybuje.Vyssi rychlost uzaverky je nutna u pohybu ve smeru paralelnim k tobe (kdyz nesledujes objekt fotakem).Kdyz se objekt pohybuje primo na tebe ci od tebe tak rychlost uzaverky muze byt nizsi.U krajinarske fotografie jde vetsinou o vyssi clonu kvuli velke hloubce ostrosti, u portretu ci u zaberu s rusivym pozadim chces naopak malou hloubku ostrosti,ze.Vetsinou je dobre pouzivat co nejvyssi rychlost uzaverky jakou si v dane situaci muzes dovolit, pri zvysovani citlivosti ISO ale pozor na rostouci sum.Pamatuj ze strzenou fotku zavinenou nedostatecne rychlou uzaverkou v PC nezachranis, zatico nikdo nepozna zda jsi fotil s clonou F4 ci F 8.Tak bych doporucil aby jsi si daval pro zacatek pozor hlavne na rychlost uzaverky a clonou se obiral az pozdeji.S problemem v posilani fotek Ti bohuzel nemohu poradit protoze neznam presne situaci a nevim jak a co delas spatne.Ivan.
Slovinec 5.12.2006 18:50
Ivane, velmi pekne Ti, dakujem za vyborne tipy,
co sa tyka clony a vo foteni krajiniek.
Teraz chapem, ze to najvyssie cilso clony,
resp. najmensie otvorenie, vytvori obraz najostrejsi,
aspon vacsinou za dobrych svetelnych podmienok. Vdaka.
Chapem, ze toto su informacie z kurzu, Basic Photography 101,
college course ale asi tam niekde momentalne som.
Nechcel som Ta, zatazovat mojim problemom,
so zasielanim fotografii na iternete.
Zmienil som sa o tom, iba z toho dovodu, ze som Ti,
chcel poslat aj ine fotografie s touto tematikou Mt. Hoodu,
aby si videl aj ine moje "nepodarky". Su tam aj take, ako
so stromom, s vysokym horizontom a niekde aj posunuty
hlavny objekt, Mt. Hood, doprava a taktiea dolava.
To bolo vsetko, co som chcel tymto povedat.
Teraz otazka pre Teba a Tvoje aktualne fotografovanie.
Vyzera to ako interview pre National Geographic.
Ako cast fotievas? Nosis so sebou vzdy fotak a ked je to vhodne
alebo vidis nieco velmi zaujimave fotis?
Mas na to vyhradene iba svoje dni volna?
Ako si ja viem predstavit, tak "You don't leave home without it"
ako kreditnu kartu. Fotak svoj mas stale pri sebe.
Myslim si, ze aj dva, mozno aj 3, aby si nemusel stale menit objektivy,
co je logicke.
Na niektore otazky som si mozno uz aj odpovedal, mozno nie.
Tak to by bolo zatial vsetko a velmi pekne Ti, dakujem. John
alaskan pokročilý 5.12.2006 20:16
Johne, neni zcela pravda ze nejvyssi clona vytvori nejostrejsi obraz (precti si znovu co jsem psal minule).Co vytvori je nejvetsi HLOUBKU ostrosti,tedy vzdalenost mezi neostrym popredim a neostrym pozadim bude nejvetsi.Ostrost obrazu jako takova pri F16 ci F22 klesa.K Tvym otazkam...v sezone(duben-zari) fotim kazdy den protoze jezdim s turisty k ledovcum, za medvedy ci do toho mesta duchu a na ranc v Glenore(viz National Geographic brezen 2004).Fotaky nosim 2, jeden specializovany na sirokouhlo, makro a spec.efekty, druhy (stabilizovany) na dlouhy dosah (max.420mm).Nikdy nefotim stylem "na cekane", proste musim byt na spravnem miste ve spravnou dobu a jeste mit notnou davku stesti.Fotim jaksi "bokem" protoze jako pruvodce turistu musim na ne dohlizet a bavit je (k tomu patri i to ze pri setkani s medvedem zaujimam pozici mezi nimi a medvedem).Tuto rocni dobu sebou fotaky nenosim a jen vyjimecne jdu nekam fotit ciste za ucelem foceni.Se mnou je to tak ze behem sezony doma nic neudelam a kdyz se zima zepta co jsem delal v lete tak nevim co odpovedet.Tedy ted se snazim rubat drevo aby bylo cim topit, delat udrzbu na autech a domku, editovat a stahovat fotky ze sezony atd.Den pro mne nema nikdy dost hodin.Jo a pokud se Ti podari poslat nejake fotky tak si bud jist ze jsou patricne zmensene na max. 8x10, 72dpi, tedy ne ve velikosti co vylezou z fotaku.A ne vice nez 2-3 najednou.Ivan.
Aneri pokročilý 22.2.2007 20:03
John, držim Ti palce , aby si opäť nabral síl a vzlietol ako ten vták.
Váš názor alebo poznámka
Pred zaslaním príspevku do diskusie je potrebné prihlásiť sa použitím Vášho prihlasovacieho mena a hesla.
Informácie o fotografii
Autor fotografie:
Čas a miesto:
01. 01. 2006, Jihovychodni Aljaska, USA
Popis:
Morsti rackove jsou vyborni letci i kdyz to vetsinou neukazuji.
Ďalšie informácie:
ID: 50742; Zverejnené: 28. 11. 2006