Úvodná stránka » Diskusné fóra » Fotoškola »

"opotrebovaný" objektív?


portret

vlado(ZV) mykológ, moderátor, atlasár 27.7.2013 09:51

Kolegovia, máte niekto skúsenosť s tým, alebo ste počuli, žeby sa časom (po niekoľkých rokoch) "asi" opotrebovali kontakty na objektíve až tak, žeby sa pravidelne objavovalo hlásenie o nekomunikácii objektívu s fotoaparátom a potrebe "vyčistenia kontaktov" a fotoaparát by nefotil? Alebo len občas nejakú fotografiu...

Reagovať na správu

portret

tuláčka pokročilý 27.7.2013 21:57

Vladko, tento istý problém mám ja s mojom aparátom LUMIX FZ 45. Mám ho len necelé 3 roky a presne tak sa správa ako Tvoj, .a ..občas vypíše oznam o chybe v ZOOMe no po určitej dobe sa umúdri a zase nejakú dobu pracuje,,,, som rozhodnutá daľ ho na opravu, ak to vôbec bude možné ešte opraviť ,...

Reagovať na správu

portret

Jarott atlasár 27.7.2013 23:48

tu budu nieco vediet http://www.matunak.sk/

Reagovať na správu

portret

vlado(ZV) mykológ, moderátor, atlasár 28.7.2013 00:01

Vďaka za tip!

Reagovať na správu

portret

tuláčka pokročilý 28.7.2013 07:33

Chcem poďakovať za stránku s pomocou. Ďakujem

Reagovať na správu

portret

medulienka pokročilý 3.8.2013 07:23

Môžem ho ten vrele odporučiť, pán Matunák má servis v byte, ale bol ústretový, prijal ma aj v nedeľu a na moje naliehanie mi foťák opravil za pár dní. V týchto dňoch som sa dozvedela, že pre neho v niektorých miestach SK fungujú fotolaby ako zberne, jedna dokonca aj u nás v Šali.

Reagovať na správu

portret

vlado(ZV) mykológ, moderátor, atlasár 3.8.2013 09:46

Vďaka, Zuzka.

Reagovať na správu

portret

Jarott atlasár 3.8.2013 12:31

na strankach mame aj velmi pekne fotky robene objektivom co p.Matunak irisovu clonu opravoval,aj cena je o cca 1/3 priaznivejsia ako v znackovych servisoch

Reagovať na správu

portret

miki49 pokročilý, atlasár 4.8.2013 19:18

Anka,ja mám ten istý problém s mojou FZ 45.Utorok som ho dal 3 krát do servisu(neviem ako pochodím,prešvihol som záruku)Vypisuje:zapnite a vypnite prístroj a potom systémová chyba(zoom).Dvakrát mi odpísali,že chyba sa neprejavila.Teraz som im poslal foto z displea

Reagovať na správu

portret

tuláčka pokročilý 4.8.2013 20:50

Miki, máme rovnaké aparáty a asi aj v rovnakom čase kúpené, chyby tiež rovnaké, do tých Nových zámkov sa chystám zavolať, no asi aj pošlem tiež celý fotozáznam s kartou, lebo ma to už prestáva baviť, tiež ho mám asi pol roka po záruke. teraz si ešte aj porozmýšľa či sa zatvorí alebo nie, lebo ináč s ním nepohnem a tak po párhodinovej prestávke sa zatvorí .Čo sme si to zhonobili za mašiny?. Myslela som si že , že sa k nemu správam macošsky, no vidím že nie som sama a tak mám väčšiu odvahu sa do tej opravy odhohlať.

Reagovať na správu